Wordt er een gratis proefnummer aangeboden?

Alle geïnteresseerden kunnen vrijblijvend een gratis proefnummer aanvragen van BeursKompas.

Wens je automatisch een samenvatting te ontvangen van de betalende nieuwsbrief? Dit kan via BeursKompas Update, een zeer kort overzicht van de besproken thema’s per editie (de edities zelf zijn tussen 10-25 blz lang). Je ontvangt echter geen namen van de besproken bedrijven of verdere achtergrondinformatie aangezien dit is voorbehouden voor abonnees.

Hoe word ik abonnee?

Om te abonneren moet u in de eerste plaats meerderjarig zijn. Indien u nog minderjarig bent moet de aanvraag gebeuren door de ouders of de wettelijke vertegenwoordiger.


U kan zich abonneren via de abonneepagina in de BK shop. Hier maakt u de keuze tussen een abonnement van 6 maand of 12 maand. Nadat u op de ‘Abonneer’-knop hebt gedrukt van de abonnementsformule naar keuze, kan u uw gegevens invullen. Als u alle gegevens correct hebt ingevuld, kan u doorgaan naar de betalingspagina.
Indien u koos voor een online betaling (via Visa/MasterCard, Bancontact of iDeal), wordt u naar de juiste online betalingspagina gestuurd. Deze betaling gebeurt via een veilige website.


Als u koos voor een betaling via bankoverschrijving, vul dan de gevraagde gegevens verder in en u zal de betalingsgegevens per mail ontvangen.

Het aanbieden van de betalingsmogelijkheden houdt geen enkele aansprakelijkheid in vanwege BeursKompas dat het betaalsysteem feilloos, zonder storingen, onderbrekingen of fouten zou zijn. BeursKompas is niet aansprakelijk voor enige schade, rechtstreeks of onrechtstreeks, door het uitvoeren van een betaling.

Belangrijk: een abonnement zal pas ingaan bij ontvangst van de betaling op de rekening.

Hoe kan ik mijn abonnement verlengen?

Abonnementen worden automatisch verlengd indien we van u geen tegenbericht krijgen om het abonnement stop te zetten. Een aanvraag tot betaling zal u tegen het einde van uw huidige abonnement worden toegestuurd per mail.

Kan ik via bankoverschrijving betalen?

Ja, uiteraard kan dit. Als u kiest voor een betaling via bankoverschrijving, zal u onze betalingsgegevens op de betalingsuitnodiging terugvinden.

Wat doe ik als ik mijn adresgegevens wens te wijzigen?

Als u wegens verhuis of om een andere reden uw adres- of mailgegevens wenst te wijzigen, dan kan dit eenvoudig door een mailtje te sturen naar lieven@beurskompas.be. Je kan dit als abonnee ook doen in het ledenmenu.

Kan ik mijn abonnement opzeggen en mijn inschrijvingsgeld terugvragen?

BeursKompas hanteert 14 dagen herroepingsrecht (zie verder). U kan uw abonnement ten allen tijde stopzetten, maar er is na de herroepingsperiode geen restitutie meer van het betaalde bedrag. Het staat u vrij een proefnummer aan te vragen of de website goed te verkennen vooraleer u zich abonneert op BeursKompas. Met een proefnummer en de informatie op de website zal u al een goed beeld hebben van wat u mag verwachten.

Herroepingsrecht

U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen na de bestelling van uw abonnement (zij het per mail of via de website) zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. Om het herroepingsrecht uit te oefenen kan u mij een mail sturen op lieven@beurskompas.be. Na ontvangst van de eventueel reeds gedane betaling op de rekening van BeursKompas zal deze zo snel mogelijk worden teruggestort.

Aandelen

Algemene

voorwaarden